برگزاری پنجمین جلسه کمیسیون توسعه روابط بین الملل

پنجمین جلسه کمیسیون توسعه روابط بین الملل با حضور اعضاء آن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست که اواخر هفته گذشته برگزار شد ابتدا  بیگدلی مسئول بخش انفورماتیک آکادمی ملی المپیک گزارش شرکت خود در هشتمین کنگره بین المللی بازاریابی ورزشی را به جلسه ارائه کرد.
وی با مقاله ای تحت عنوان نقش رسانه های نوین  برای افزایش بینندگان و تماشاچیان ورزشی در این کنگره که از تاریخ 6 تا 8 آبان ماه در ایالت اوهایو آمریکا برگزار شد شرکت و نقش رسانه های نوین از جمله Email، تلویزیون دیجیتال، وب سایت و ... را مورد بررسی قرارداده و مدل های کاربردی را جهت استفاده سازمان های ورزشی ارائه نموده است که با توجه به طرح پیشنهادی نامبرده درمورد ارائه شیوه های نوین برای فروش بلیط مقرر شد طی نامه ای بیگدلی به فدراسیون فوتبال معرفی تا اطلاعات و پیشنهادات وی مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین در زمینه به روز رسانی و استفاده از متدهای جدید برای طراحی وب سایت های رویدادهای بزرگ ورزشی پیشنهادات لازم از سوی وی ارائه گردیده و مقرر شد در زمینه مراسم  افتتاحیه و اختتامیه مسابقات بین المللی فدراسیونها از تجربیات و اطلاعات نامبرده استفاده شود.
در ادامه موضوع بررسی اعزام های علمی و پژوهشی مطرح و پس از مطالعه آیین نامه کمیسیون اعزام های علمی و پژوهشی مقرر شد اطلاعات لازم در زمینه راهبردهای مورد استفاده توسط کمیسیون جهت اعزام افراد و همچنین معیارهای انتخاب و تقسیم اعزام ها از واحد مربوطه اخذ تا درجلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین مقرر شد با توجه به همسو بودن اهداف کمیسیون روابط بین الملل و کمیسیون اعزام های آموزشی و پژوهشی طی پیشنهادی از دبیرکل محترم کمیته درخواست شود  رئیس کمیته توسعه روابط بین الملل به عنوان عضو کمیسیون اعزام های آموزشی و پژوهشی در جلسات کمیسیون یافته و در جریان نحوه انتخاب و گزینش افراد اعزامی قرار گیرد.

۲۸ دی ۱۳۸۸ ۰۸:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.