برنامه های آموزشی المپیک 2024 پاریس در مدارس

برنامه های آموزشی المپیک 2024 پاریس در مدارس
میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی پاریس 2024 در بازدید از مدرسه ای برنامه توسعه ای ورزش را در آنجا اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که تعطیلات تابستانی در حال اتمام است، مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 با دانش آموزان مدرسه بوندی و سنت دنیس دیدار کردند و برنامه های ورزشی را به عنوان بخشی از برنامه آموزشی این مدارس اجرا کردند.

در این مراسم "تونی استانگوت" رییس تیم میزبانی بازیهای المپیک پاریس 2024 و "تونی پارکر" سفیر آموزشی این رقابتها حضور داشتند. استانگوت در گفتگو با خبرگزاری رویترز گفت: امروز با نسل جوان و آینده دار و البته داوطلبان و نیروهای کمکی بازیهای پاریس 2024 ملاقات کردم. همینطور کسانی را دیدم که بی صبرانه منتظر رسیدن روزهای المپیک هستند و می خواهند که با ما در این اتفاق بزرگ سهیم باشند.

او تاکید کرد:ما برای اینکه بتوانیم نسل جوان را با جنبش المپیک و روح آن آشنا کنیم نیازمند برنامه های آموزشی هستیم که بهترین مکان برای توسعه و ترویج آنها مدارس است.

رییس تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی پاریس 2024 همچنین گفت:همه فکر می کنند که فرصت زیادی تا این رقابتها مانده است اما زمان در حال گذر است و ما باید تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین المپیک انجام دهیم.

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.