غلامحسین شعبانی:هیچ بحث و تصمیمی نباید به منافع ملی ما آسیب برساند/ منافع ملی باید درتمامی عرصه ها و زمینه ها اولویت تصمیم گیری هایمان باشد

غلامحسین شعبانی:هیچ بحث و تصمیمی نباید به منافع ملی ما آسیب برساند/ منافع ملی باید درتمامی عرصه ها و زمینه ها اولویت تصمیم گیری هایمان باشد
رئیس کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک گفت:حفظ منافع ملی ایران اسلامی باید در تمامی زمینه ها از سیاست گرفته تا عرصه های هنر و ورزش در اولویت تصمیمات مسئولین، تصمیم گیرندگان و عامه مردم قرار گیرد.
غلامحسین شعبانی سردبیر مجله دنیای ورزش و رئیس کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک در خصوص تصمیم هیات اجرایی ISSF در لغو میزبانی ایران در دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ضمن بیان مطلب فوق افزود: به اعتقاد من نه تنها در این زمینه یعنی ورزش و میزبانی، بلکه در تمامی زمینه ها و عرصه ها باید حفظ و پاسداری از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در اولویت تصمیمات و برنامه ریزی هایمان قرار گیرد.
وی ادامه داد: به عبارت دیگر این موضوع را باید اینگونه بیان کنم که می بایست تمامی برنامه ها، فعالیت ها، اقدامات، تصمیم گیری ها و حتی روابطمان؛ حول محور" حفظ منافع ملی" صورت پذیرد و به هیچ عنوان از این مهم کوتاه نیاییم.
شعبانی به لغو میزبانی دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: خواسته برخی از کشورهای عضو issf  مبنی بر حذف نام خلیج همیشگی فارس که جزو ارزشمندترین داشته های ایران و منافع ملی کشورمان به حساب می آید از نقشه، مدالها و احکام بازیها به هیچ عنوان برای مسئولین و ملت انقلابی ایران قابل هضم نبود و مطمئنا تصمیمی که از سوی تصمیم گیرندگان ورزشی ایران گرفته شده بهترین و دقیق ترین تصمیمی بود که می شد گرفت.
وی در پایان گفت: هدف از حضور ملی پوشان و تیم های ورزشی کشورمان  در عرصه های ورزشی افتخار آفرینی و قهرمانی و بالطبع بالا بردن غرور ملی و حفظ منافع ملی است. حال اگر قرار باشد منافع ملی خود را برای میزبانی و یا حضور زیر پا بگذاریم به واقع پا روی تمامی اعتقادات و ارزشهایمان گذاشته ایم.
۲۷ دی ۱۳۸۸ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.