هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛نوبری پور چهاردهم شد

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛نوبری پور چهاردهم شد
در مسابقات سه گانه بازی های آسیایی، سه گانه کار ایران به مقام چهاردم بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی؛ رقابت سه گانه بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش مردان صبح امروز در شهر پالمبنگ برگزار شد.

این دوره از مسابقات در حالی با شرکت ۳۴ ورزشکار از ۱۹ کشور و در مسافت استاندارد (۱/۵ کیلومتر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه و ۱۰ کیلومتر دو) برگزار شد که سه گانه ایران نخستین حضور خود در این رویداد بزرگ را تجربه می کرد و بهزاد نوبری پور به عنوان تنها نماینده کشورمان در این مسابقات حاضر بود و در پایان مسابقه و در رقابتی سخت و نفسگیر با رقبای قدرتمند خود در جایگاه قابل قبول چهاردهم ایستاد و این در حالی است که جایگاه های بالاتر نیز به هیچ عنوان دور از دسترس وی نبود.

نوبری پور با حد نصاب ۱:۵۵:۳۲ (۲۰:۰۳ شنا، ۵۶:۳۸ دوچرخه و ۳۷:۵۴ دو) به این مقام دست یابد. این زمان و این عنوان کسب شده از این جهت حائز اهمیت است که تا کنون ورزشکاری از کشورمان موفق نشده بود در مسابقات مسافت استاندارد قهرمانی آسیا را با زمان کمتر از ۲ ساعت به پایان برساند و در مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۷ که در شهر پالمبنگ برگزار شده بود نیز نوبری پور زمان ۲:۱۰:۳۹ را در همین مسیر به ثبت رسانده بود.

در پایان این مسابقه جومپی فورویا قهرمان سال ۲۰۱۷ آسیا از کشور ژاپن با ثبت زمان ۱:۴۹:۴۳ به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت و پس از وی آیان ایسینبایف از قزاقستان و لی مینگژو از چین به ترتیب با زمان ۱:۵۰:۳۸ و ۱:۵۰:۴۹ بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.