دبیر فدراسیون جودو : با توجه به مسابقات مهم سال آینده نباید زمان را از دست بدهیم

برگزاری لیگ آینده سازان می تواند کمک بزرگی در امر پشتوانه سازی به رشته جودو کند که امیدوارم به امید خدا این رقابتها نیز برای سال آینده برنامه ریزی شود .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛غلامحسین علمی دبیر فدراسیون جودو  ضمن بیان مطلب فوق گفت : شکرخدا در لیگ برتر دسته یک امسال شاهد رقابتهای خوب و حساس هستیم که جا دارد از زحمات کمیته برگزاری و داوری تشکر کنم. اما به نظرم اگر برنامه ریزی به صورتی باشد که از خرداد ماه یا تیرماه این رقابتها استارت بخورد قطعاًٌ تیم های شرکت کننده با توانایی فنی بالاتری به پیگیری مسابقات می پردازند . نگاه فدراسیون به لیگ نگاهی حرفه است و امیدوارم که این رقابتها نیز پشتوانه ای برای تیم های ملی باشند .
البته در بخش بانوان نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و باید در این بخش نیز هر چه سریعتر استارت زده شود . اما پیشنهادی که برای استفاده بهتر از این رویدادها دارم برگزاری به صورت غیرمتمرکز است . یعنی لااقل یکی، دوشهر دیگر نیز در بحث برگزاری این رقابتها سهیم شوند تا در کنار استفاده فنی شهرستانها لیگ از یک نواختی در بیاید.
او در مورد همکاری هیات ها و علمکرد کمیته های فدراسیون نیز اشاره کرد : خوب،هیات های سراسر کشور از قبل انتخابات دو مرتبه به تهران دعوت شدند و عمده بحث ها و مشکلات را اعلام کردند . در حال حاضر سعی داریم با بررسی، بحث و تبادل نظر تعامل خوبی را ایجاد کنیم تا به امید خدا مشکلات مذکور مرتفع شود . هیات ها بازوان اصلی فدراسیون برای توسعه این ورزش در سراسر کشور و بالا رفتن سطح فنی جودوکاران هستند .
کمیته های فدراسیون هم که تغییراتی را چند ماه پیش تجربه کردند در حال حاضر به خوبی به پیگیری برنامه هایشان می پردازند و شکر خدا وضعیت خوبی را در این بخش شاهد هستیم .
علمی در پایان به استارت دوباره اردوهای تیم های ملی در همه بخش ها و رده ها اشاره کرد و گفت : با جلساتی که با رییس فدراسیون و مسوولان سازمان تیم های ملی داشتیم و خواهیم داشت در پی برنامه ریزی دقیق برای پیگیری اردوهای تیم های ملی در تمام رده ها و در دو بخش مردان و زنان هستیم .
به هر حال مسابقات مهمی مثل قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی گوانگ ژو پیش رو است و نباید زمان را برای آماده سازی از دست داد .
در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی کمیته ها و هیات امیدوارم که تمامی اهالی رشته جودو اعم از پیشکسوتان و صاحب نظران ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده خود محروم نکنند .
۲۶ دی ۱۳۸۸ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.