جزئیاتی از بازیهای المپیک بوینس آیرس 2018 اعلام شد

جزئیاتی از بازیهای المپیک بوینس آیرس 2018 اعلام شد
مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس جزئیاتی از مراسم افتتاحیه را اعلام کردند. تیم میزبانی رقابتهای سومین دوره المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس درباره جزئیات مراسم افتتاحیه اعلام کرد که بر اساس برنامه از پیش تعیین شده مراسم افتتاحیه ساعت 8 شب به وقت محلی در بوینس آیرس آغاز شده و ورزشکاران طی 12 روز با شعار "بزرگترین رویداد ورزشی و جشن فرهنگی در جهان" با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپپک؛سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان از 6 تا 18 اکتبر در بوینس آیرس برگزار می شود. این اولین رویداد ورزشی بزرگی است که آرژانتینی ها میزبانی آن را به عهده دارند. شرکت تهیه کنندگی Ozono مسوولیت برگزاری مراسم افتتاحیه را به عهده گرفته است.
این شرکت در سال 2002 تاسیس شد و تاکنون مسوولیت برگزاری رویدادهای مختلفی را به عهده داشته است. برای برگزاری مراسم افتتاحیه 2000 نفر استخدام خواهند شد و 350 هنرمند، موزیسین و مسوول امور فنی با این شرکت همکاری خود را آغاز می کنند.
 همچنین مراسم اختتامیه هم روز 18 اکتبر در دهکده بازیها برگزار می شود. ورزشکاران 206 کشور به آرژانتین خواهند رفت و مشعل این رقابتها روز 24 جولای در آتن طی مراسمی سنتی روشن خواهد شد. در حالی که کمتر از 100 روز به شروع سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان زمان باقی است مسوولان برگزار کننده این رقابها اعلام کرده اند که تمامی برنامه ها به موقع انجام خواهند شد.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.