سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان:مدا‌ل‌آوران سنگاپور، کلید موفقیت المپیک 2016 هستند

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان بر لزوم حمایت از نوجوانان کشتی به عنوان پشتوانه های واقعی این رشته جهت شرکت در المپیک ۲۰۱۶ تاکید کرد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه فرنگی‌کارانی که در المپیک نوجوانان سنگاپور مدال می‌گیرند در واقع کلید المپیک 2016 را در اختیار خواهند گرفت، گفت: برای کسب سهمیه المپیک سنگاپور در گام اول و کسب مدال در خود المپیک نوجوانان نیازمند حمایت جدی کمیته‌ی ملی المپیک و فدراسیون کشتی هستیم.
وی افزود: المپیک نوجوانان سنگاپور یکی از مسابقات بسیار جدی و پر اهمیت است که مسئولان ورزش کشور ما باید به آن نگاه عمیق‌تری داشته باشند. ما در راه کسب افتخار در این مسابقات نیازمند حمایت جدی مسئولان ورزش کشور خصوصا کمیته‌ی ملی المپیک هستیم. کسانی که در این مسابقات مدال می‌گیرند در واقع کلید موفقیت در المپیک 2016 را از هم‌اکنون کسب می‌کنند و این موضوع پیش پا افتاده‌ای نیست.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان خاطرنشان کرد: در دومین اردوی تیم، برنامه‌های اردوی اول را ادامه خواهیم داد و ضمن شناسایی بیشتر نفرات، آمادگی‌ جسمانی فرنگی‌کاران را کامل‌تر خواهیم کرد. با کمک محمد بنا آموزش فنون و مهارت‌های مختلف را به کشتی‌گیران آغاز می‌کنیم و امیدوارم با استعدادی که این کشتی‌گیران دارند هرچه سریعتر در این خصوص به پیشرفت‌های خوبی برسیم.

۲۰ دی ۱۳۸۸ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.