یازدهمین نشست کادر سرپرستی اعزامی به جاکارتا برگزار شد

یازدهمین نشست کادر سرپرستی اعزامی به جاکارتا برگزار شد
اعضای کادر سرپرستی با ریاست دکتر سجادی یازدهمین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست که با حضور مسئولین کمیته های مختلف برگزار شد دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان  به جاکارتا با تاکید بر فرصت کم باقیمانده تا اعزام خواستار  هماهنگی هر چه بیشتر و پیگیری سریع و دقیق امور مربوط به اعزام شد.
سجادی در این نشست از نهایی شدن مراحل ثبت نام خبر داد و افزود: بیش از نیمی از رشته های اعزامی اسامی نفرات اصلی خود را اعلام داشته اند و باقی رشته ها نیز تا پایان هفته لیست نهایی را جهت ثبت نام مرحله پایانی تحویل کادر سرپرستی می دهند.
وی ادامه داد: خوشبختانه میزبان نسبت به ماه های آغازین کار بسیار هماهنگ تر شده و بصورت آنلاین با ما جهت انجام امور همکاری می کند.
سرپرست کاروان اعزامی کشورمان یاد آور شد: خوشبختانه بلیطهای هواپیما جهت اعزام به جاکارتا و پالمبانگ با شرکت هواپیمایی ماهان نهایی شد و شرکت مجید نیز البسه را تولید و به تدریج به انبار کمیته ملی المپیک تحویل می دهد. تا بدین جای کار با هماهنگی وزارت ورزش، فدراسیونها، مسئولین کمیته و کادر سرپرستی مشکل خاصی نداشته ایم و انشاالله از این پس نیز با پیگیری و جدیت بیشتر امور را به سرانجام می رسانیم.
وی به نشست هماهنگی با رسانه های اعزامی به بازیها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نشست خوبی را با خبرنگاران و عکاسان اعزامی داشتیم که در این نشست طرفین دیدگاه ها و انتظارات خود را مطرح کردند. حداقل انتظار ما از گروه خبری اعزامی این است که روحیه و امید را تا پایان بازیها به کاروان و ورزش ایران تزریق کنند و از انتشار اخباری که یاس و نو امیدی را برای ورزشکار و بالطبع هموطنان دارد خودداری نمایند. مطمئنا نقد و انتقاد پذیر هستیم اما نقدی کارشناسانه و  درصورت امکان بعد از بازیها تا همگان به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند.
در ادامه نشست مسئولین کمیته های مختلف گزارشاتی را در خصوص فعالیتهای واحد خود ارائه کرده و مقرر شد تا کادر سرپرستی پالمبانگ بصورت مجزا نشست های تخصصی خود را با رشته ها و تیمهای اعزامی برگزار نمایند.
همچنین مقرر شد تا دو نشست با روسای فدراسیونها و سرپرستان رشته های مختلف جهت هماهنگی هر چه بیشتر طی یکی دو هفته آینده برگزار شود.

۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.