ساخت ورزشگاه اسنوبوردینگ پکن 2022 سال آینده به اتمام می رشد

ساخت ورزشگاه اسنوبوردینگ پکن 2022 سال آینده به اتمام می رشد
مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 پکن اعلام کردند که انتظار دارند ساخت زمین بزرگی که برای مسابقات اسنوبوردینگ در نظر گرفته اند را تا پایان سال آینده به اتمام برسانند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این موضوع را کمیته بین المللی المپیک سپتامبر سال گذشته تایید کرد که رقابتهای اسنوبوردینگ قرار است در «شوگانگ اینداستریال پارک» در غرب پکن پایتخت چین برگزار شود.

زمین کارخانه فولاد سابق قبل از بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2008 پکن به دلیل نگرانی هایی در مورد افزایش آلودگی هوا تعطیل شده بود اما در حال حاضر با تغییراتی که در ساخت آنها به وجود آمده ارتفاع سطح شیب دار آن به 60 می رسد که با وجود دودکش های بلند نگرانی برای آلودگی هوا وجود ندارد.

بنا به گزارش خبرگزاری Ecns.cn. تیم میزبانی پکن 2022 اعلام کرده است که ساخت سطح شیب دار و یک ساختمان برای شبکه های خبری رادیو و تلویزیونی و رسانه های مکتوب در کنار این سطح که در طول بازیها از آن استفاده شود از اواخر امسال آغاز شده و تا پایان سال آینده به پایان می رسد.

لیو یومین معاون مدیر اجرایی بخش ساخت و ساز تیم میزبانی بازیهای پکن 2022 گفت:ما طرح پیشنهادی دیگری هم برای ساخت این ورزشگاه داشتیم اما این ایده با ورزش های حرکتی یکی می شد. پکن اولین شهری است که میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی و زمستانی بوده است.

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.