دکترقاسمی معاون ارتباطات وامورفرهنگی سازمان تربیت بدنی شد

دکترقاسمی معاون ارتباطات وامورفرهنگی سازمان تربیت بدنی شد
طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی دکتر حمیدقاسمی به عنوان معاون ارتباطات وامورفرهنگی سازمان تربیت بدنی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حکم دکتر علی سعیدلومعاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی به حمیدقاسمی آمده است ، نظر به تعهد و تجارب جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون ارتباطات وامورفرهنگی منصوب می شوید.
توسعه فرهنگی و علمی ورزش وبرقراری ارتباط بامراکزودستگاههای موثردرتوسعه ورزش،درسطح ملی وبین المللی از مواردبسیارمهم وکلیدی ودربرگیرنده طیف وسیعی از امور می باشد.
در ادامه حکم دکتر سعیدلو آمده است،امید است جنابعالی که برخوردار از انگیزه و تخصص هستید با اتکال به خداوند متعال وبهره گیری از کلیه امکانات،منابع واستعدادهای موجود و استفاده مناسب و موثر از تحقیقات نسبت به توسعه واعتلای فرهنگ ورزش در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران،موفق وموید باشید.
لازم به ذکراست،حمید قاسمی متولد سال 1350 در شهر کرمانشاه و دارای دکترای مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی و ورزش است. او دکترای خود را در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات احراز نمود و در حال حاضر عضو هیات علمی و دارای مرتبه استادیاری در دانشگاه آزاد اسلامی است. قاسمی علاوه بر مطالعات و تالیفات متعدد در حوزه مدیریت ورزش، گرایش مطالعاتی خود را بر روی ارتباطات ورزشی متمرکز نموده است. معاون ارتباطات وامورفرهنگی و دبیر شورای راهبردی دارای تالیف و ترجمه بیش از 10 عنوان کتاب درسی و آموزشی در حوزه تربیت بدنی و ورزش و بیش از 10 مورد سخنرانی در همایش های ملی و بین المللی ورزشی و مقالات متعدد علمی و مطبوعاتی می باشد.

۲۰ دی ۱۳۸۸ ۰۸:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.