به جرم استفاده از علامت تجاری مدال های یادبود المپیک توکیو؛مرد متخلف ژاپنی دستگیر شد

به جرم استفاده از علامت تجاری مدال های یادبود المپیک توکیو؛مرد متخلف ژاپنی  دستگیر شد
یک مرد ژاپنی به دلیل تخلف در استفاده از علامت تجاری مدال های یادبود بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 دستگیر شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پلیس ژاپن در منزل یاسوهیرو کوتانی 43 ساله 26 مدال تقلبی پیدا کرد. او اهل اوزاکا است و پلیس توانست او را در منزلش دستگیر کند.

کوتانی که مدعی است مدال ها را خریداری کرده است به پلیس اعلام کرد که این مدال ها را به صورت آن لاین از یک سایت چینی خریداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری ژاپن تودی وی در این باره گفت:من آنها را در یک سایت خرید چینی پیدا کرده و خریدم و فکر می کردم که این خرید خوب و با ارزشی است. به گزارش اطلاعاتی که پلیس ژاپن منتشر کرده است کوتانی در مجموع 80 مدال از این سایت چینی خریداری کرده است و در نهایت آنها را در اینترنت به صورت جفتی به حراج گذاشت و فروخت.

هر جفت این مدال ها قیمتی معادل 4 هزار ین ژاپن برابر با 36 دلار آمریکا به طور متوسط داشته است. مدال های بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 با طرح شطرنجی لوگوی بازیها که روی آنها حکاکی شده است به عنوان علامت تجاری آن در ماه ژانویه به ثبت رسیده است و حکاکی آن بدون اجازه امکان پذیر نیست. طراحی هر مدال هزار ین ژاپن معادل 9 دلار آمریکا هزینه برده است. ژاپن برای ساخت این مدال ها از مردم خواسته است که وسایل الکترونیک خود را که نیاز ندارند و دسته دوم هستند تحویل مسوولان برگزار کننده بازیها داده تا آنها از قطعات فلزی آنها استفاده کنند.

۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.