تیم ملی تکواندو دختران تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند

تیم ملی تکواندو دختران تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند
اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوردر مسابقات جهانی و انتخابی المپیک نوجوانان در آکادمی المپیک پیگیری می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از سه دور مسابقات انتخابی درون اردویی که از آغاز اردوهای آماده سازی تیم تکواندو نوجوانان دختر تا کنون برگزار شده است، 13 هوگوپوش منتخب این مسابقات با حضور اعضای کادر فنی در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند.
هدایت تیم تکواندو نوجوانان بر عهده فاطمه صفرپور بعنوان سرمربی است و خانم ها نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی و زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.
اسامی اردونشینان تیم تکواندو نوجوانان در بخش دختران به شرح زیر است:
مبینا کلی وند، مهلا مومن زاده، مریم حاجی علیزاده، غزل سلطانی، زهرا علیزاده، نرگس میرنورالهی، کوثر اساسه، کیمیا همتی، مبینا شاکری، یلدا ولی نژاد، مهسا کیا دلیری، آناهیتا توکلی، حسن نتاج و یلدا رنجبر.
دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان و کسب سهمیه بازیهای المپیک جوانان 2018 ، فروردین ماه 1397 و به میزبانی تونس برگزار می شود.

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.