هوگوپوشان قزاق در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

هوگوپوشان قزاق در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک
اعضای تیم ملی تکواندو نوجوانان قزاقستان در دو گروه دختران و پسران که در اردوی مشترک با تکواندوکاران ایرانی به سر می برند، تست آمادگی جسمانی دادند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تکواندوکاران نوجوان قزاق که بنا به درخواست فدراسیون تکواندوی این کشور جهت برپایی اردویی مشترک با هوگوپوشان ایرانی از روز سه شنبه یکم اسفندماه در تهران به سر می برند، با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و زیر نظر کارشناسان این مرکز تست آمادگی جسمانی دادند.
14 تکواندوکار قزاقستانی در دو بخش دختران و پسران به همراه اعضای کادرفنی این تیم ها تمرینات مشترک خود را به مدت 10 روز با تکواندوکاران نوجوان ایرانی و در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می کنند.
لازم به ذکر است اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ( کسب سهمیه المپیک جوانان )  از اواخر دیماه آغاز کرده اند.
دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان 2018 و مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان، فروردین ماه 97 و به میزبانی کشور تونس برگزار می شود.

۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.