دبیر فدراسیون تیراندازی: حالا دیگر همه از تیراندازی توقع کسب مدال دارند

میانگین رکوردها در همه رشته‌ها در سطح خوبی قرار داشت و تیراندازان توانستند برای نخستین بار طلسم مدال نگرفتن را بشکنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نواب نوری  دبیر فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه تیراندازان درخشش خوبی در مسابقات آسیایی داشتند، تصریح کرد: ما تاکنون نتوانسته بودیم در آسیا مدال بگیریم که خوشبختانه در قطر این طلسم شکسته شد. اگر نیم‌نگاهی به رکوردهای ملی‌پوشان بیندازیم می‌بینیم که آنها پاسخ انتظارات ما را دادند. البته ملی‌پوشان در مسابقات بین‌المللی چک رکوردهای بهتری هم زده بودند که نتوانستند آنها را در دوحه تکرار کنند ولی در مجموع آنها عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی ادامه داد: مقصر پایین بودن رکورد تیراندازان در مقایسه با مسابقات بین‌المللی چک، تنها مربی یا تیرانداز نیست. برخی از تیراندازان ما تا 24 ساعت قبل از پرواز وضعیت اعزام‌شان مشخص نبود. قطعا این مساله برای آنها فشار روحی خواهد داشت. البته نتایج کسب شده در دوحه اگرچه خوب بود ولی دور از انتظار نبود. چرا که نتایج کسب شده در چک نشان داد که تیراندازان قابلیت کسب مدال را پیدا کرده‌اند.
نوری در پایان با بیان این مطلب که با توجه به مدال تیراندازی انتظار حمایت بیشتری از جانب سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک داریم، خاطرنشان کرد: از این پس هم وضع برای تیراندازی بر حسب مدال آوری می چرخد به همین دلیل  مسوولیت فدراسیون بیشتر می شود و ما هم انتظار حمایت بیشتری از مسئولین داریم.

۷ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.