جودو قهرمانی جوانان جهان؛ پایان کار 6نماینده کشورمان در تاتامی زاگرب

جودو قهرمانی جوانان جهان؛ پایان کار 6نماینده کشورمان در تاتامی زاگرب
آخرین روز پیکارهای جودو قهرمانی جوانان جهان در بخش انفرادی امروز با برگزاری دو وزن پایانی دخترام و پسران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان در شرایطی در شهر زاگرب کشور کرواسی در حال پیگیری است که امروز و با انجام مبارزات دو وزن پایانی، پیکارهای بخش انفرادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
 بر اساس این گزارش 6جودوکار جوانان کشورمان در این رقابتها روی تاتامی رفتند که در نخستین روز این رقابتها و در وزن منهای 60 کیلوگرم جعفر فیروز آبادی در گام نخست نماینده قرقیزستان را ایپون کرد و سپس حریف مراکشی را از پیش رو برداشت. فیروز آبادی در سومین مبارزه خود مغلوب حریف برزیلی شد و از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.
 در دومین روز و در وزن منهای 66کیلوگرم، علیرضا خجسته در گام نخست حریف نپالی را از پیش رو برداشت و در گام دوم و در مبارزه ای نزدیک مغلوب جودوکاری از کشور ایتالیا شد و از دور رقابتها کنار رفت.
در سومین روز این رقابتها و در وزن منهای 81 کیلوگرم، جواد مرادی در مبارزه نخست مغلوب جودوکار فرانسوی شد. دد وزن منهای 90 کیلوگرم قاسم باغچقی در گام نخست جودوکار برزیلی را ایپون کرد و در مبارزه دوم مغلوب جودوکاری از کشور پرتغال شد.
اما در روز پایانی رقابتهای انفرادی علی پرهیزکار در وزن منهای 100 کیلوگرم در گام نخست مغلوب جودوکار اتریشی شد و در وزن به اضافه 100کیلوگرم حمیدرضا ملک زاده ابتدا جودوکار ایالات متحده امریکا را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر جودوکار قدرتمند هلندی از دور رقابتها کنار رفت.

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.