آمادگی عشق آباد برای میزبانی بازیهای داخل سالن

آمادگی عشق آباد برای میزبانی بازیهای داخل سالن
در حالی که تنها چند روز به شروع پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد 2017 زمان باقی مانده است، این شهر منتظر شروع این رقابتهاست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان برگزاری این بازیها پیش بینی کرده اند که بیش از 6 هزار ورزشکار از 65 کشور آسیایی و اقیانوسیه به همراه مربیان، مسوولان تیم ها و رسانه ها به زودی میهمان این شهر خواهند بود. «دایانچ گلگلدیف» مدیر تیم میزبانی بازیهای عشق آباد به ستاد خبری این رقابتها گفت:ما برای باشکوه برگزار شدن این بازیها زحمات زیادی کشیدیم. بسیاری از زیرساخت ها و اماکن شهری را بازسازی کرده ایم. هتل های مدرن ساخته ایم و ساختمان های دولتی را با سنگ های مرمر سفید بازسازی کرده ایم. ساخت فواره در میادین شهر و بناهای یادبود از جمله برنامه هایی بوده است که ما برای زیباسازی شهر و خوشامدگویی به میهمانان انجام داده ایم.

وی گفت:ورزش نیروی محرکه توسعه هر جامعه است و بهترین ابزار است تا ضمن تضمین سلامت جامعه سبک زندگی مردم را نیز تغییر دهد.» «کوموش آلابااوا» معلم دپارتمان زبان انستیتو ملی ترکمنستان با انتخاب شعار «سلامتی، الهام بخشی، دوستی» در رقابت انتخاب شعار این بازیها برنده شد.

پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا یکشنبه هفته آینده 17 سپتامبر در عشق آباد آغاز می شود.

۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۷:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.