برنامه های توسعه ای برای ورزش های دانشجویی در سرتاسر جهان

برنامه های توسعه ای برای ورزش های دانشجویی در سرتاسر جهان
فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی فیزو و و "لونز ادر" رییس کمیته توسعه ورزش های دانشگاهی (CDSU) و تعدادی از نمایندگان قاره های این سازمان در حاشیه مسابقات تایپه 2017 جلساتی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دراین نشست "ادر" با نمایندگان فدراسیون های ورزش های دانشجویی 5 قاره از جلمه رییس انجمن ورزش های دانشگاهی اروپا «آدام روزک» و دبیر کل این انجمن «ماتیاز پکونیک» دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مقرر شد فیزو حمایت های لازم را از کمیته توسعه ورزش های دانشگاه در سال 2018 به عمل آورده و اعتبارات لازم را در اختیاز آنها قرار دهد. همچنین «اولگ ماتیتسین» یک قرارداد سه جانبه با فدراسیون ورزش های دانشگاهی قاره اقیانوسیه و فدراسیون ورزش های دانشجویی آمریکا هفته پیش منعقد کرد. سه طرف ابراز امیدواری کردند که این قراردادها منجر به افزایش همکاری های بیشتر برای توسعه ورزش دانشگاه ها در آینده شود.

در این نشست نمایندگان قاره ها و کشورها درباره نیازهای ورزش دانشگاهی در کشور و قاره خود سخن گفته و راهکارها و برنامه های مدنظر برای توسعه و ترویج ورزش در بین دانشجویان و دانشگاه ها را مطرح کردند. امضای قراردادهای همکاری های دو جانبه و چند جانبه از دیگر دستاوردهای این نشست بود. رقابتهای تابستانی تایپه 2017، که در تایپه پایتخت چین تایپه در حال برگزاری روز 30 آگوست به کار خود پایان می دهد.

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.