تاخیر در مراسم افتتاحیه تایپه 2017

تاخیر در مراسم افتتاحیه تایپه 2017
معترضان مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره بازیهای دانشجویان جهان را با تاخیر مواجه کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم افتتاحیه این رقابتها بعد از ظهر روز گذشته در ورزشگاه تایپه در حال برگزاری بود تا زمانی که نوبت به رژه تیم ها رسید. مخالفان و معترضان  از ورود برخی نمایندگان به استادیوم جلوگیری کردند.

گزارش های محلی می گویند این عده از سوی برخی حمایت شده و برای بر هم زدن نظم و گرفتن دستمزد، دست به این اقدام زدند. با توجه به غیبت این نمایندگان نیروهای داوطلب به جای ورزشکاران رژه رفتند در حالی که کسی آنها را همراهی نمی کرد. پس از این وقفه «اولگ ماتیتسین» رییس فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی در سخنرانی افتتاحیه گفت: من برای این تاخیر متاسفم، گاهی اوقات بهترین چیزها ارزش انتظار کشیدن را دارند.

رییس روسی این فدراسیون همچنین گفت:من از شما به دلیل استقبال گرمتان تشکر می کنم. هیچ کس نمی تواند ورزشکاران ما را متوقف کند.

وی همچنین گفت:من مطمئن هستم که ارزش های ما به شما کمک می کند که آینده بهتری داشته باشید.

در مراسم افتتاحیه پیام ویدئویی "توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک برای حاضران پخش شد. پیش از این اعلام شده بود که وی در این مراسم شرکت نمی کند. همچنین «تایپه نیو» نیز گزارش داده بود که گروه معترض به تغییر نام تایوان به چین تایپه برنامه های اعتراضی خواهند داشت و کمپینی علیه این تصمیم به راه انداخته اند.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.