عقد قرارداد عشق آباد با هیوندای

عقد قرارداد عشق آباد با هیوندای
شرکت مهندسی هیوندای به جمع حامیان مالی بازیهای عشق آباد پیوست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد خبری این رقابتها، شرکت مهندسی هیوندای اعلام کرد که به طور رسمی به جمع حامیان مالی پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد اضافه شده است. این شرکت که زیر مجموعه «گروه موتوری هیوندای» کره جنوبی است از سال 2009 در ترکمنستان در بخش پروژه های مهندسی فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان حامی مالی تیم فوتبال «چاندبیل» نام این شرکت روی پیراهن های بازیکنان این تیم درج شده است.

دایانچ گلگلدیف رییس تیم میزبانی بازیهای عشق آباد 2017 درباره عقد این قرارداد همکاری گفت:امضای تفاهم نامه و قرارداد با شرکتی مشهور در جهان همچون هیوندای باعث افتخار است و این شرکت سالیان سال است که به تعهداتش در قبال کشورمان پایبند بوده است.

وی گفت:نگاهی به فهرست حامیان مالی بین المللی این بازیها نشان می دهد که به زودی شاهد رقابتهایی در سطح اول جهان خواهیم بود.

همچنین «سونگ سانگ روک» مدیر اجرایی شرکت مهندسی هیوندای نیز درباره همکاری با کمیته برگزاری این رقابتها گفت:بازیهای عشق آباد 2017 جشنی باشکوه از نمایش ورزش است که فرهنگ های مختلف از کشورهای آسیایی و اقیانوسیه را به جهان مخابره می کند.» پیش بینی شده است که عشق آباد میزبان بیش از 8 هزار ورزشکار و میهمان در طول برگزاری این بازیها باشد. پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد از 17 تا 27 سپتامبر در ترکمنستان برگزار خواهد شد.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.