رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- فنلاند؛کاویانی نژاد و علیزاده فینالیست شدند

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- فنلاند؛کاویانی نژاد و علیزاده فینالیست شدند
امین کاویانی نژاد و آرمان علیزاده عبدولی به دیدار فینال رقابت های اوزان 66 و 84 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در فنلاند رسیدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در چهار وزن دوم از صبح امروز (یکشنبه) در شهر تامپره کشور فنلاند در حال برگزاری است.
نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها تاکنون به شرح زیر است:
در وزن 55 کیلوگرم محمد جواد رضایی در دور نخست کنستانتین سوبولفسکی از اوکراین را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد وی در دور دوم در برابر رینات بالتاشف از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید. رضایی در دور سوم مقابل تیگران میناسیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و با توجه به  شکست این کشتی گیر در دور بعد، رضایی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر یک میکو پلتوکانگاس از فنلاند را شکست داد وی در دور سوم در مقابل آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 10 بر 9 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله مقابل میاخدی یاخیائف از روسیه با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.
در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی در دور اول با نتیجه 12 بر 3 آدرو پاجور از کشور استونی را مغلوب کرد وی در دور دوم تونی متسوماکی از فنلاند را با نتیجه 9 بر یک از پیش رو برداشت. علیزاده در دور سوم مقابل ولادمیر استویچف از بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله میکیتا کلیموویچ از بلاروس را با نتیجه 13 بر 3 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
در وزن 120 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست مقابل سوخروج عزیزاف از تاجیکستان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر آرتور ویتیتین از استونی را شکست داد. میرزازاده در دور سوم مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان دو دوره قبل رقابت های جهانی جوانان، با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، میرزازاده راهی گروه بازنده ها شد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.