رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- فنلاند؛ کرامت عبدولی به مدال طلا دست یافت

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- فنلاند؛ کرامت عبدولی به مدال طلا دست یافت
کرامت عبدولی صاحب مدال طلای وزن 60 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در فنلاند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر تامپره کشور فنلاند برگزار شد.
در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 5 بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد وی در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد، عبدولی در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. عبدولی در دیدار فینال مقابل الکساندر هروشین از اوکراین با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.
در رقابت های روز نخست در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفرهایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در دیدار فینال با نتیجه 6 بر صفر کوین جردن سویرادو از آمریکا را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. شربی نیازی در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضورر این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت، وی در این گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد، از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.
در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید اما در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال باشد نوروزی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد اما در مرحله بعد مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد، از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.