شعر جدید توکیو بازسازی می شود

شعر جدید توکیو بازسازی می شود
تیم میزبانی توکیو 2020 مدل جدید بخشی از شعر المپیک 1964 را برای بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 که سه سال آینده برگزار می شود به روز کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ژاپن تایمز مسوولان برگزاری این مسابقات شعر این آهنگ را که «توکیو گورین اندو» نام دارد و اصل آن توسط «ماسائو کوگا» ساخته شده و شعر آن را «تاکاشی میاتا» برای المپیک 1964 سروده است بازسازی کردند. شعر جدید اشاره هایی به ورزش معلولان دارد و این بخش از ورزش را نیز نادیده نگرفته است.

ترانه جدید را «سایوری ایشی کاوا»، «پستول تاکه هارا» و «یورو کایاما» اجرا خواهند کرد. رییس تیم میزبانی توکیو 2020 «یوشیرو موری» در این باره گفت: زمانی که برنامه های تبلیغاتی بسیاری در سرتاسر ژاپن در حال برگزاری است، بازسازی این شعر و اضافه کردن بخش های جدیدی به آن نیز بخشی از این فعالیت فرهنگی محسوب می شود.

وی گفت:این تابستان ما توکیو را برای برگزاری مراسم های سنتی آماده کرده ایم. از جمله اینکه مردم را با لباس های قدیمی و سنتی گذشته بیشتر آشنا خواهیم کرد. که یکی از این لباس ها «کیمونو» است و امیدواریم که تمامی مردم ژاپن این تابستان را با پوشیدن لباس های سنتی به فعالیت های فرهنگی برای توکیو 2020 سپری کننند.

موری گفت:وجه مشترکی که برای این برنامه ها در نظر داریم شادی و صلح است. و دوست داریم که مردم در سرتاسر جهان نظر اجمالی به فرهنگ ژاپن داشته باشند. موضوع شعر برگزیده برای بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو 2016، «قلب و روح» بود.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.