ستایش کمیته بین المللی المپیک از بازیهای جهانی

ستایش کمیته بین المللی المپیک از بازیهای جهانی
رییس انجمن بازیهای جهانی «ژوزه پرورنا» اعلام کرد که روز گذشته نامه ای از «کیت مک کونل» مدیر ورزشی کمیته بین المللی المپیک دریافت کرده است که سراسر ستایش آمیز بوده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ورزش و بلند پروازی های این مسابقات این شانس را داشتند تا در یک روز در مقابل توماس باخ و مک کونل که هر دو جزء شرکت کنندگان بازهای جهانی «ورلد گیمز» بودند توانمندی های خود را نشان دهند. مک کونل مدیر ورزشی کمیته بین المللی المپیک در طول بازدیدش از این مسابقات ناظر رقابتهای «رولر اسکیت»، «صعود از دیوار» و ورزش جدید «کورف بال» بود. ژوزه پرورنا روز گذشته در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که بازخورد بسیار مثبتی از نمایندگان کمیته بین المللی المپیک دریافت کرده است. وی گفت:من نامه ای از مک کونل دریافت کردم که کاملا از برگزاری مسابقات راضی بود.وی درباره کیفیت ورزشگاه ها صحبت کرده بود. او همچنین تماشاگران، ورزشکاران و همه چیز را مثبت ارزیابی کرده بود.

پرورنا گفت:برای من این این مرحله قدم بزرگی بود چرا که فکر می کنم در آینده کمیته بین المللی المپیک از ورزش های ما برای ارزیابی دیگر رشته هایی که می خواهد به المپیک اضافه کند استفاده خواهد کرد.

پرورنا همچنین گفت:کیت در این نامه به من گفته بود که تفاوت بسیار کمی بین رقابتها و رویدادهای ما با رقابتهای المپیک وجود داشت. هفته گذشته مک کونل مدعی شده بود که بازیهای جهانی «ورلد گیمز» فرصت مهمی را برای درخشیدن سایر رشته های ورزشی فراهم کرده است.

۷ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.