همگامی مردم ژاپن با مسوولان تا سه سال آینده

همگامی مردم ژاپن با مسوولان تا سه سال آینده
رویدادهای تبلیغاتی زیادی در سرتاسر ژاپن از دیروز آغاز شد تا توجه مردم را در فاصله سه سال مانده تا بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو جلب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"پیاده روی شهروندان" یکی از طرح هایی است که 15 روز و هر روز با طی 1000 کیلومتر انجام می شود. این پیاده روی از مسیر «آاموری» در شمال شرق ژاپن آغاز شد. پیاده ها و دوچرخه سواران  این مسیر را که در طی سونامی سال 2011 تخریب ویران شده بود طی می کنند.

در توکیو نیز هر شب فستیوال ها هنری برگزار می شود. در اولین پیاده روی برنامه ریزی شده برنده مدال طلای دوی ماراتن المپیک سیدنی 2000 «نائوکو تاکاهاشی» و همچنین «کائوری ایچو» دارنده چهار مدال طلای کشتی المپیک شرکت کردند. تاکاهاشی به کیودو نیوز گفت: 6 سال پس از آن فاجعه من احساس می کنم که قلب ما با هم است.

وی اولین 7/1 کیلومتر را روز گذشته طی کرد. در مراسم افتتاحیه این رویداد فرماندار توکیو خانم «یوریکو کوئیکه» گفت:من امیدوارم که شما حامل امید باشید. وی گفت: ما می خواهیم بدون آنکه از نفس بیفتیم تا سه سال آینده این روال رو به رشد ادامه داشته باشد.» دولت مرکزی همچنین در سالانه «کار از راه دور» مردم را تشویق کرد تا برای کاهش ترافیک در روز مراسم افتتاحیه با ین طرح همکاری کرده و آن را به صورت آزمایشی انجام دهند.

بیش از 900 شرکت تجاری و سازمان به این طرح ابتکاری پیوستند که دولت بتواند برنامه هایش را تا سال 2020 اجرایی کند. مجری این طرح وزیر امور بین المللی و ارتباطات خانم «سانایی تاکاچی» روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی آنلاینی با کارکنانش در وزارتخانه و کارمندانش از داخل خانه انجام داد.

۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.