پایان اردوی والیبال نوجوانان در تونس با کسب پنجمین پیروزی متوالی

پایان اردوی  والیبال نوجوانان در تونس با کسب پنجمین پیروزی متوالی
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار تدارکاتی خود در تونس برای سومین بار موفق به شکست تیم ملی نوجوانان این کشور شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، پانزدهمین د‌وره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه هست.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که برای حضور شایسته در این رقابت ها در اردوی برون مرزی کشور تونس بسر می برد، شنبه شب در پنجمین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در این کشور برای سومین بار به مصاف تیم ملی نوجوانان تونس رفت.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 14 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا به اردوی برون مرزی خود در تونس پایان دهند.

تیم ملی والیبال نوجوانان در مدت حضور خود در تونس پنج دیدار تدارکاتی و دوستانه برگزار کرد که دو بار تیم ملی جوانان و سه بار تیم ملی نوجوانان این کشور را شکست داد. ملی پوشان ایران عصر روز یکشنبه تونس را به مقصد ترکیه ترک می کنند.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و عرفان غلامی پور 15 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران هستند.
سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، علیرضا طلوع کیان، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس‌خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراپ نوجوانان ملی‌پوش را در این اردو همراهی می‌کنند

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.