پایان کار نوجوانان جودوکار در تاتامی بیشکک با 2برنز

پایان کار نوجوانان جودوکار  در تاتامی بیشکک با 2برنز
ملی پوشان نوجوان جودو ایران با کسب 2نشان برنز 2عنوان پنجمی و 5رتبه هفتم به کار خود رقابتهای قاره کهن پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، در پایان دومین روز از رقابتهای جودو قهرمانی آسیا که در شهر بیشکک کشور قرقیزستان در حال برگزاری است با انجام مبارزات اوزان پایانی دختران و پسران مبارزات رده سنی نوجوانان به پایان رسید و نوجوانان جودو کشورمان موفق به کسب 2نشان برنز 2 عنوان پنجمی و 5رتبه هفتم رسیدند.
در وزن منهای 66 کیلوگرم علی یوسفی در گام نخست نی هانک ماک از هنگ کنگ را ایپون کرد و در مبارزه دوم با یک امتیاز وازاری مغلوب اسلام تکتاسین قزاق شد. یوسفی در نخستین مبارزه خود در جدول شانس مجدد 2 بر1 شایاخ متوف قزاق دارنده برنز کاپ آزاد اروپا را از پیش رو برداشت و در ادامه نماینده کشور چین تایپه را ایپون کرد و به نشان برنز دست یافت.
در جدول 11نفره وزن منهای 73 کیلوگرم علی مولوی در گام نخست جودوکار مغولستان را ایپون کردو با قبول شکست برابر کو چوان لیو از چین ه قهرمان کاپ آزاد تایپه در سال 2017 به جدول شانس مجدد راه یافت. مولوی در اولین مبارزه خود در جدول شانس مجدد اسد ماسبیروف از کشور میزبان را مغلوب کرد و با قبول شکست برابر موروتوف ازبک پنجم شد.
در وزن منهای 81کیلوگرم با حضور 11جودوکار حسین خجسته در اولین مبارزه خود برابر جودوکار مغولستان به برتری رسید خجسته برابر شینتاس قزاق دارنده نشان برنز کاپ آزاد آنتالیا مغلوب شد و با قبول شکست برابر جودوکار کره ای در جدول شانس مجدد به عنوان هفتم رسید.
سپهر علینژاد در وزن منهای 90کیلوگرم جودوکار تاجیکستانی را در گام نخست از پیش رو برداشت، در مبارزه دوم نتیجه‌ را به جودوکار قزاق و دارنده نشان برنز کاپ آزاد آنتالیا واگذار کرد و با قبول شکست برابر نماینده کره جنوبی در جای هفتم قرار گرفت. در جدول 10 نفره سنگین ها علی امینی که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود برابر ادگار گریگوریان ازبک نتیجه را واگذار کرد. امینی در نخستین مبارزه خود برای کسب نشان برنز جودوکار کشور هند را از پیش رو برداشت و با شکست نماینده کشور میزبان سوم آسیا شد.
محمد راستگر دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا برابر جودوکاری از مغولستان را از پیش رو برداشت اما در ادامه مغلوب داستان سارباتوف از کشور میزبان شد و با قبول شکست برابر نماینده قزاقها به عنوان هفتمی دست یافت.

 

در وزن منهای 57 کیلوگرم دختران محدثه حسینی پس از استراحت در دور نخست مغلوب جودوکار قزاق شد، در ادامه‌ با شکست نماینده کشور میزبان به یک قدمی کسب نشان برنز رسید. حسینی در مبارزه آخر و برای کسب نشان برنز برابر نماینده کشور میزبان نتیجه را واگذار کرد و پنجم شد.  

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.