ویلیامز پرده از راز یک قتل برداشت

ویلیامز پرده از راز یک قتل برداشت
ونوس ویلیامز تنیسور مطرح جهان برای اولین بار طی ماه گذشته گفت که ماه پیش در یک تصادف رانندگی که منجر به مرگ یک نفر شد نقش داشته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این تصادف در شهر فلوریدا اتفاق افتاد و طی آن «جروم بارسون» 78 ساله در این تصادف جان خود را از دست داد. ونوس ویلیامز دارنده چهار مدال طلای تنیس المپیک زنان که اشتباهی باعث مرگ این فرد شده بود، در داداه علیه وی طرح دعوی نیز شد اما پلیس محلی اعلام کرد علیرغم اینکه وی مقصر است اما مجازات جنایی شامل وی نمی شود.

ویلیامز که تاکنون تقریبا در 20 مسابقه و تورنمنت نتیس بین المللی در بخش انفرادی شرکت کرده است در صفحه شخصی اش در فضای مجازی نوشت که از بابت این تصادف «دلشکسته و ویران شده» است.

ونوس ویلیامز 37 ساله نوشت:با هر ضربان قلبم با خانواده و دوستان جروم بارسون همدردم و تسلیت می گویم و من آنها را همیشه در فکرم و دعاهایم نگه خواهم داشت.

براساس گزارش ها، «لیندا» همسر جروم به پلیس گفته است که هنگام رانندگی چراغ راهنمایی تقاطع سبز بوده است که خودروی ویلیامز مقابل آنها قرار گرفته و همین موضوع باعث تصادف آنها شده است. اما ویلیامز به پلیس گفته است که وی در وسط تقاطع به دلیل ترافیک «گیر» کرده بوده. این گفته ها را وکیل وی «مالکو کونینگهام» در بیانیه ای منتشر کرده است. این تصادف نهم ماه ژوئن کمتر از یک ماه پیش اتفاق افتاده است.

۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.