اینفانتینو: بازیکنان روسیه پاک بودند

اینفانتینو: بازیکنان روسیه پاک بودند
رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه پاک بودند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته گفت:تمامی آزمایش ها و نمونه های دوپینگ بازیکنان روسیه که در جام جهانی 2014 برزیل بازی کردند منفی بوده است.

به گزارش «دیلی میل» فیفا در مورد 34 بازیکن تیم ملی روسیه تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده بود. فیفا مدعی است که این تحقیقات روی تمامی بازیکنان تیم ملی روسیه انجام شده است. فدراسیون جهانی فوتبال به دنبال گزارش های «ریچارد مک لارن» وکیل کانادایی که اعلام کرده بود بیش از 1000 ورزشکار روسیه آلوده به مواد نیروزا هستند و همین امر باعث محرومیت روسیه از میادین بین المللی شد، فیفا نیز برای بررسی مساله دوپینگ بازیکنان فوتبال این کشور این اقدام را انجام داد. اینفانتینو که برای دیدن بازی فینال جام کنفدراسیون ها بین تیم های آلمان و شیلی به روسیه سفر کرده بود در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با معاون نخست وزیر روسیه «ویتالی موتکو» اعلام کرد که نمی داند تحقیقات فیفا چقدر به طول خواهد انجامید. اما گفت که جواب تمامی نمونه های آزمایش شده از بازیکنان روسیه در جام جهانی 2014 منفی بوده است.

وی گفت:این آزمایش ها در روسیه انجام نشده است. بلکه نمونه ها در یکی از آزمایشگاه های معتبر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ بررسی شده اند. روسیه سال آینده میزبان بازیهای جام جهانی 2018 خواهد بود.

۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.