پایان همکاری کمیته بین المللی المپیک و مک دونالد

پایان همکاری کمیته بین المللی المپیک و مک دونالد
کمیته بین المللی المپیک و رستوران های زنجیره ای فست فود مک دونالد به همکاری های مشترک خود پایان می دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ IOC و شرکت مک دونالد اعلام کرده اند که همکاری مشترک و جهانی خود را به زودی به اتمام می رسانند. مک دونالد از سال 1976 هنگام برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی «اینسبروک» اتریش همکاری های خود را با کمیته بین المللی المپیک آغاز کرد و پس از آن در هر دوره از بازیهای المپیک یکی از حامیان مالی این رقابتها بود.

این شرکت همچنین همکاری و حمایت های مالی و سرمایه گذاری هایش در IOC را از سال 2012 به مدت 8 سال تمدید کرده بود که ارزش مالی آن 100 میلیون دلار برآورده شده است. اما دو طرف به زودی به این همکاری پایان خواهند داد. با این حال شرکت مک دونالد حمایت های خود را از بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ که فوریه سال آینده برگزار می شود را تنها از طریق بخش داخلی شعب خود در کره جنوبی ادامه خواهد داد.

«تیمو لومه» مدیر بخش تلویزیون و بازاریابی کمیته بین المللی المپیک به سایت خبری اینساید گیمز گفت:برنامه راهبردی حامیان مالی IOC طرحی بلند مدت و در جهت رسیدن به اهداف جنبش المپیک است.

وی گفت:ما متوجه شده ایم که مک دونالد در حال حاضر اولویت های دیگری مدنظر دارد.

لومه ضمن تشکر از همکاری چندین ساله با این شرکت غذاهای فست فود گفت:از دوستانمان در مک دونالد سپاسگزاریم که در طی چند دهه در جهت اهداف و آرمان های المپیک با ما همکاری کرده و تلاش بسیای انجام دادند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.