در راستای آماده سازی برای حضور در یونیورسیاد 2017- چین تایپه؛نشست ستاد یونیورسیاد چین تایپه برگزار شد

در راستای آماده سازی برای حضور در یونیورسیاد 2017- چین تایپه؛نشست ستاد یونیورسیاد چین تایپه برگزار شد
نشست ستاد اجرایی یونیورسیاد سال 2017 چین تایپه در دو بخش با حضور مسئولین اجرایی ستاد و روسای انجمن های ورزشی شرکت کننده در این رقابتها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، نشست ستاد اجرایی یونیورسیاد سال 2017 چین تایپه با هدف برنامه ریزی برای اردوها و برنامه های تدارکاتی پنج رشته تیراندازی باکمان، تکواندو، وزنه برداری، جودو و ووشو در محل این فدراسیون برگزار گردید.
در این نشست که با حضور مسئولین فدراسیون و رسای انجمن های این پنج رشته اعزامی برگزار شد حاضرین گزارشی را از اردوها و برنامه های تدارکاتی اجرا شده ارائه کردند،در ادامه نیز مربیان و سرپرستان برنامه های آتی که را برای آماده سازی تیم هایشان تدارک دیده اند به سمع مسئولین فدراسیون رسانده و در این نشست با یکدیگر شور کردند.
همچنین دکتردهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی که چند هفته گذشته به منظور حضور در نشست ستاد اجرایی یونیورسیاد به چین تایپه سفر کرده بود گزارشی از وضعیت دهکده محل اسکان ورزشکاران و سالنهای محل برگزاری رقابتها و شرایط کشور میزبان ارائه کرد.
همچنین در ادامه جلسات ستاد اجرایی یونیورسیاد سال 2017 شاهد برگزاری نشست مسئولین ستاد اجرایی نیز بودیم. در این جلسه که با حضور رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، دکتر پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، دکتر نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، مقدم منش رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت و بشیریان دبیر کل فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی برگزار گردید در خصوص روند آماده سازی تیم های شرکت کننده در این رقابتها بحث و گفتگو شد.

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.