نمایشگاه محصولات بازیهای ترکمنستان در روسیه برپا شد

نمایشگاه محصولات بازیهای ترکمنستان در روسیه برپا شد
نمایشگاهی از صنایع ترکمنستان و محصولات بازیهای عشق آباد در روسیه برپا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت دولتی ترکمنستان در این نمایشگاه که در شهر کازان روسیه برگزار شد، بیش از 2000 شرکت کننده از 50 کشور جهان شرکت کرده بودند که نمایندگانی از کمیته ملی المپیک ترکمنستان، وزارت امور خارجه این کشور، کمیته برگزار کننده پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی و سفارت ترکمنستان در روسیه محصولان این کشور و تولیدات این رقابتها را مدعوین و بازدید کنندگان عرضه کردند.

در حاشیه این نمایشگاه نمایندگان کمیته برگزاری این رقابتها درباره ساخت و سازهای اخیر برای این مسابقات، روند آماده سازی عشق آباد، و امکانات موجود سخنرانی هایی ایراد کردند. همچنین مسوولان کمیته ملی المپیک ترکمنستان بر مجموعه المپیک عشق آباد تاکید کرده و گفتند که این ورزشگاه ظرفیت 45 هزار تماشاگر را برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه دارد و در دل این مجموعه ورزشی 40 سالن ورزشی نیز ساخته شده است و حجم عمده ای از کارهای این رقابتها به انجام رسیده است.

نمایندگان ترکمنستان گفتند این رقابتها براساس شعار منتخب، «سلامتی، الهام بخشی و دوستی» بنا شده است. پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا کمتر از 110 روز آینده به میزبانی عشق آباد آغاز می شود.

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.