مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ؛به دنبال کسب 5 سهمیه المپیک نوجوانان هستیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ؛به دنبال کسب 5 سهمیه المپیک نوجوانان هستیم
کسانی می‌توانند از قاره‌ی آسیا سهمیه‌ی حضور در این دوره‌ی المپیک نوجوانان را کسب کنند که در مسابقات گزینشی ازبکستان به فینال راه پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ عزیز ناقوسی مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان پیش از آغاز اردوی این تیم ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به مقررات مسابقات المپیک نوجوانان که اولین دوره‌ی آن سال آینده در سنگاپور آغاز خواهد شد در کشتی فرنگی 5 وزن 42، 50، 58، 69 و 85 کیلوگرم شرکت می‌کنند. از آسیا در هر یک از این اوزان فقط 2 نفر می‌توانند سهمیه‌ی حضور در مسابقات المپیک نوجوانان را کسب کنند از همین رو در مسابقات گزینشی از بکستان فقط کسانی می‌توانند جواز حضور در سنگاپور را بگیرند که به فینال برسند.
وی افزود: مطمئنا در آستانه‌ی این مسابقات تمرکز کادر فنی بر روی این 5 وزن خواهد بود. فرنگی‌کاران ما که در این 5 وزن حضور دارند، کار بسیار سختی را پیش رو دارند چراکه باید در ازبکستان به هرقیمتی که شده است راهی فینال شوند.
عزیز ناقوسی با بیان اینکه امیدوار است تیم کشتی فرنگی ایران به عنوان قدرت اول آسیا بتواند در تمامی این اوزان سهمیه‌ای کسب کند تصریح کرد: البته این کار بسیار سختی است ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد ولی به هرحال دیگر کشورها نیز مطمئنا از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند. ما فقط 3 تا 4 ماه برای کسب این سهمیه‌ها فرصت تمرین داریم و با توجه به اینکه در رده‌ی نوجوانان معمولا نفرات از تمرین و آمادگی کافی برخوردار نیستند این زمان برای ما بسیار کم است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: نفراتی که به اردو دعوت شده‌اند اکثرا برای ما ناشناخته هستند تنها شناخت ما از آن‌ها همان مسابقات قهرمانی کشور در قم بود که توانستیم با مسائل فنی آن‌ها تا حدودی آشنا شویم. در اردوی اول سعی می‌کنیم تا از نظر روحی و روانی نیز یک شناخت نسبی از کشتی‌گیران پیدا کنیم به هرحال امیدوارم هرچه سریعتر نفرات اصلی خود را انتخاب کنیم و تمرینات اصلی را با آن‌ها شروع کنیم.

۲۳ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.