چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ باقری: تلاشمان را کردیم اما به هدف نرسیدیم

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ باقری: تلاشمان را کردیم اما به هدف نرسیدیم
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از ناکامی در کسب مدال در میکس 10 متر تفنگ بادی اظهار داشت : تلاشمان را کردیم ولی به هدف نرسیدیم .

به گزارش خبرنگار اعزامی از باکو ، بعد از ناکامی تیم اول تیراندازی میکس ١٠ متر تفنگ بادی در دیدار رده بندی بازی های کشورهای اسلامی نرجس امام قلی نژاد گفت: به هر حال رقابت ها به صورت میکس بود و عملکرد هر دو تیرانداز در نتیجه تاثیر داشت نه فقط یک نفر.

وی با اشاره به مدال طلایی که روز گذشته به دست آورد، ادامه داد: به هر حال در رقابت های اینچنینی عملکرد هر دو ورزشکار تعیین کننده است. ما تلاش مان را کردیم اما نشد که مدال بگیریم.

امام قلی نژاد تصریح کرد: البته باید به این موضوع اشاره کنم که این اولین بار بود که در رقابت های میکس شرکت می کردیم ضمن اینکه چند ماهی است قوانین این رقابت ها تغییر کرده است. قبل از این مسابقات میکس با قوانین دیگری برگزار می شد. در این رقابت ها تازه به صورت عملی با قوانین آشنا شدیم!

همچنین حسین باقری دیگر عضو تیم اول تیراندازی میکس ١٠ متر تفنگ بادی در صحبت هایی کوتاه گفت: نمی خواستیم اینطور شود اما نشد که نتیجه لازم را بگیریم. تلاش مان را کردیم اما به هدف مان نرسیدیم.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.