چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛باکو اعلام کرد 17 ورزشگاه برای برگزاری رقابتها آماده و مجهز هستند

چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛باکو اعلام کرد 17 ورزشگاه برای برگزاری رقابتها آماده و مجهز هستند
کمیته برگزار کننده چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اعلام کرد تمامی 17 ورزشگاه و سالن های ورزشی این شهر که قرار است رقابتهای ورزشی در آنها برگزار شود، به امکانات و تسهیلات لازم برای تماشاگران و ورزشکاران مجهز هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد خبری این رقابتها، کمیته برگزار کننده بازیها گفت که تمامی ورزشگاه ها مجهز به امکاناتی است که افراد معلول و یا دارای اختلالات حرکتی می توانند بدون مشکل از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران باشند. همچنین محل های مخصوصی برای افراد دارای ویلچر در نظر گرفته شده که این مشخصه روی بلیت آنها مشخص است.

میرجان بوگاتاج مدیر فروش بلیت بازیهای باکو درباره بلیت فروشی گفت:ما تمام تلاش مان را کرده ایم که تماشاگران به تمامی امکانات و تجهیزات در سالن ها و ورزشگاه ها دسترسی داشته باشند. به نظر می رسد که در این راه موفق نیز بوده ایم چرا که درخواست برای خرید بلیت بیش از بازیهای اروپایی 2015 باکو بوده است.

افراد دارای ویلچر برای تماشای مراسم افتتاحیه و اختتامیه می توانند از اتوبوس های ویژه و برخی از خطوط مترو که برای آنها در نظر گرفته شده است استفاده کنند. پس از پایان دو مراسم نیز می توانند با همان اتوبوس ها و خطوط مترو به مسیرهای اصلی باز گردند. این افراد با نشان دادن بلیت مراسم افتتاحیه و یا اختتامیه از حمل و نقل عمومی به طور رایگان استفاده خواهند کرد.

پارکینگ ورزشگاه ها نیز فقط مختص تماشاگران معلولی است که از ویلچر استفاده کرده و با وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه خواهند آمد.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.