چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛ورزشکاران ترکیه عازم باکو شدند

چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی؛ورزشکاران ترکیه عازم باکو شدند
کاروان 345 نفری ورزشکاران ترک روز گذشته به باکو رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ترکیه بیش از سیصد ورزشکار به چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اعزام کرد.

قرار است ورزشکاران این کشور در 14 رشته با رقیبانشان به رقابت بپردازند. در بین رشته هایی که قرار است ترکیه در آن با حریفان خود رقابت کند، فوتبال توجهات را به خود جلب کرده است. تیم ملی ترکیه که در گروه آذربایجان قرار دارد، هیجان بازیهای این گروه را افزایش داده است. این در حالی است که براساس پیش بینی ها تیم ملی فوتبال ترکیه شانس اول صعود از این گروه است و کارشناسان برآورد کرده اند که آنها می توانند به راحتی به فینال بازیهای فوتبال این دوره از مسابقات نیز راه یابند. دیگر تیم های این گروه را عربستان سعودی، الجزایر و کامرون تشکیل می دهند. گروهی که کارشناسان فوتبال به آن لقب گروه مرگ داده اند.

همچنین بنا به گفته مسوولان برگزاری این بازیها، بلیت رقابتهای فوتبال در اولین روز فروش به اتمام رسید. بازیهای فوتبال رقابتهای همبستگی کشورهای مسلمان از 8 می در سه ورزشگاه دالگا آرنا، آزال آرنا و باییل آرنا آغاز می شود.

سخنگوی کمیته فروش بازیهای باکو «میرجام بوگاتاج» به ستاد خبری این بازیها گفت: «بسیار خوشحالیم که می بینیم تماشاگران آذربایجان تا این اندازه حامی تیم های ملی کشورشان هستند.» رقابتهای فوتبال دو روز دیگر آغاز می شوند.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.