والنتیرهای بازیهای کشورهای اسلامی در باکو رکاب زدند

والنتیرهای بازیهای کشورهای اسلامی در باکو رکاب زدند
دومین مسابقه دوچرخه سواری برای داوطلبان یا همان والنتیرهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد خبری این بازیها؛باکو میزبان این دوره از رقابتها، پس از برگزاری اولین مسابقه که 9 آوریل انجام شد، دومین مسابقه را نیز به درخواست داوطلبان و شرکت کنندگان برگزار کرد. در این رقابت 130 داوطلب مسافت تعیین شده را رکاب زدند.

کمیته برگزار کننده این همایش فرهنگی – ورزشی هدف این رقابت را افزایش سلامتی و تغییر سبک زندگی مردم دانست و ابراز امیدواری کرد که جوانان به ورزش علاقمند شده و بتوانند برای اوقات فراغتشان برنامه های فرهنگی – ورزشی تدارک ببینند.

عبدالرحمانف آیگل برنده رقابت دوچرخه سواری داوطلبان پس از گذشتن از خط پایان گفت:به عنوان یکی از نیروهای داوطلب این رقابتها خوشحالم که تمامی برنامه های در نظر گرفته شده، تا به امروز به خوبی انجام شده اند.

وی گفت:هدف ما برگزاری بازیها به بهترین شکل ممکن است و در کنار مسائل فنی و تکنیکی نیاز است که به برنامه های تفریحی، ورزشی و فرهنگی نیز بپردازیم. چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی کمتر از دو هفته دیگر در باکو پایتخت آذربایجان برگزار آغاز می شود. در این دوره از مسابقات ورزشکاران 57 کشور مسلمان حضور خواهند داشت. همچنین براساس توافق صورت گرفته قرار است ورزشکاران کشور کویت نیز به صورت مستقل با دیگر همتایان خود رقابت کنند.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.