مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان در ترکمنستان؛حضور موثر نماینده های کمیته های داوری و پزشکی ایران در رقابت های آسیایی

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان در ترکمنستان؛حضور موثر نماینده های کمیته های داوری و پزشکی ایران در رقابت های آسیایی
رضاخانی رییس کمیته داوران و دکتر باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری کشورمان حضور موثر و چشمگیری را در کمیته برگزاری این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا در عشق آباد داشتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ به غیر از تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا دو تن از مسئولان فدراسیون وزنه برداری کشورمان نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند. برهمین اساس دکتر داود باقری نایب رییس فدراسیون، کمیته پزشکی فدراسیون و رییس کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به همراه منوچهر رضاخانی رییس کمیته داوران فدراسیون وزنه برداری در اکثر اوزان به عنوان داور و پزشک مسابقات حضور فعال و قابل تقدیری را داشتند.
لازم به ذکر است؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا فردا(شنبه9 اردیبهشت) با برگزاری رقابت وزنه برداران دسته 105+ کیلوگرم به پایان می رسد.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.