استقبال گسترده والنتیرهای ترکمنستانی از بازیهای آسیایی داخل سالن

استقبال گسترده والنتیرهای ترکمنستانی از بازیهای آسیایی داخل سالن
عشق آباد ترکمنستان در حالی میزبان بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی است که برخلاف پیش بینی های اولیه بیش از 11 هزار والنتیر برای همکاری در برگزاری این بازیها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حالیکه مسئولان برگزاری کننده پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی در عشق آباد ترکمنستان برای ثبت نام داوطلبان یا همان والنتیرها پیش بینی کمتراز10 هزار نفر را داشتند بسیار بیشتر از این تعداد داوطلب ثبت نام کرده بودند که در نهایت نیروهای داوطلب برای برگزاری این بازیها با تعداد نفرات 11 هزار نفر بسته شد.
نکته قابل توجه آنکه تنها در یک روز  بیش از 2 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که بسیار بیشتر از انتظار بود بطوریکه در نهایت مسئولان برگزاری رقابتها با حضور 11 هزار والنتیر در این بازیها موافقت کردند.
مک میکائیل مدیر منابع انسانی و اعتبارات این بازیها گفت:این میزان استقبال مردمی شگفت انگیز است و ما را در برگزاری هر چه بهتر این بازیها با تعامل و همکاری این نیروها کمک بسزایی می کند.
گفتنی است:آموزش داوطلبان برگزار کننده این بازیها با معرفی تعداد رشته ها و نحوه برگزاری بازیها، اطلاعات بازیها و مهارت های لازم آغاز شده که تاکنون سه دوره آموزشی برای این 11 هزار داوطلب برگزار شد که همه دوره های آموزشی در محل برگزاری رقابتهای رزمی در عشق اباد برگزار می شود و این دوره های آموزشی تا زمان آغاز بازیها(شهریور ماه) ادامه خواهد داشت تا آنها بنوعی با محیط و سالن های برگزاری این رقابتها آشنایی پیدا کنند.


۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.