حسینی: توجه به رده های سنی پایه از اولویت های اصلی ما است

حسینی: توجه به رده های سنی پایه از اولویت های اصلی ما است
نایب رییس فدراسیون بوکس برگزاری رقابتهای رده سنی پایه را یکی از اولویت های اصلی این فدراسیون دانست.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک روح الله حسینی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون بوکس اظهار داشت: فستیوال بوکس خردسالان (10 و 11 سال) در استان اردبیل (شهرستان گرمی) برگزار شد و مشتزنان خوبی در این رده سنی به روی رینگ رفتند. واقعا استعدادهای خوبی در استانهای کشور حضور دارند که اگر از رده های سنی پایین روی آنها کار شود، آینده بوکس ایران را تضمین میکنند.
وی در خصوص حضور برخی بوکسورهایی که سن آنها بیش از یازده سال بود، عنوان کرد: در این رقابتها تنها بوکسورهای 10 و 11 سال در جدول قرار گرفتند. چند بوکسور شرایط سنی حضور در این رقابتها را نداشتند که با اصرار آنها برایشان یک مسابقه آزاد خارج از جدول مسابقات گذاشتیم تا به صورت تدارکاتی مقابل هم قرار گیرند.
نایب رییس فدراسیون بوکس به پیگیری رقابتهای رده های سنی پایه اشاره کرد و گفت: باید انقدر از این مسابقات برگزار کنیم تا چند چهره خوب و بااستعداد شناسایی کنیم. مطمئن باشید یکی از اولویت های اصلی ما در سال جدید برگزاری رقابتهای پایه در استانهای مختلف است.
وی در پایان تصریح کرد: با اینکه مدتی از درگذشت ناگهانی مهدی مهدی پور قهرمان اسبق بوکس کشور گذشته اما بار دیگر این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم و جامعه بوکس ایران تسلیت میگویم. او یکی از بوکسورهای خوب کشور بود و جای خالیش همیشه حس خواهد شد.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.