24 ساعت تناسب اندام، حامی کمیته ملی المپیک آمریکا شد

24 ساعت تناسب اندام، حامی کمیته ملی المپیک آمریکا شد
شرکت صنعتی «24 ساعت تناسب اندام» به عنوان یکی از حامیان کمیته ملی المپیک آمریکا در طول بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مارک اسمیت مدیر اجرایی این شرکت در مورد این همکاری گفت: «باعث خوشحالی است که از ورزشکاران حمایت کنیم.» وی گفت: «هم جنبش المپیک و هم جنبش پارالمپیک هر دو الهام بخش است و لحظه های تغییر رندگی از سالها تمرین ها و ممارست های سخت حاصل می شود. این پیام قوی درباره تعیین هدف است و فائق آمدن بر چالش ها و طرز تفکر راه رسیدن به ناممکن است.

همچنین «پیتر زیتونچیان» مدیر بازاریابی کمیته ملی المپیک آمریکا نیز در مورد همکاری با این شرکت در طول بازیهای توکیو 2020 گفت: «هدف از همکاری با این شرکت ترویج ورزش در بین جوانان است تا آنها از آینده المپیزم و پارالمپیزم آگاه شوند.» وی گفت: «از طریق این شرکت امیدواریم که هم دانش ورزش ارتقا یابد و هم بتوانیم امکانات و تسهیلات ورزشی را در بین جوانان توسعه داده و امکان دسترسی بیشتر به تجهیزات ورزشی را مهیا کنیم.»

مدیر بازاریابی شرکت «24 ساعت تناسب اندام» همچنین گفت: «المپیک بهترین میدان برای ارتقا دوستی و صلح در بین ملتهای جهان است و ما امیدواریم که از طریق المپیک بتوانیم در کاهش تنش میان ملتها نقش تاثیرگذاری ایفا کنیم.»

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.