محمد رضا رودکی:تیم ملی جودو به رغم جوان بودن شانس مدال آوری در بازیهای کشور های اسلامی را دارد

محمد رضا رودکی:تیم ملی جودو به رغم جوان بودن شانس مدال آوری در بازیهای کشور های اسلامی را دارد
بعد از یک فاصله چندین ساله با کشورهای جهان،تیم ملی جودو با حضور در اردو های برون مرزی و آشنایی با سطح فنی روز جهان شانس مدال آوری در بازیهای کشورهای اسلامی را دارد.

محمد رضا رودکی مدیر تیمهای ملی جودو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:با هماهنگی که رئیس فدراسیون جودو با مسئولان فدراسیون جهانی بوجود آورده است تیم ملی اردوی خوبی را در مجارستان پشت سر گذاشت و در حال حاضر تیم ملی به رغم جوان بودن نسبت به گذشته شرایط مطلوبی دارد.
وی ادامه داد:در گذشته اعزام تیم ملی جودو به تورنمنت ها و اردوهای برون مرزی محدود به دو یا سه نفر بود ولی الان نفرات جوان و آینده دار با حضور در اروهای برون مرزی بخوبی توانستند از این فرصت استفاده کرده و فاصله خود را با رقبای جهانی از نظر تکنیکی و تاکتیی کم کنند.
وی ادامه داد:اگر چه در حال حاضر تیم جوانی داریم ولی در همین بازیهای کشورهای اسلامی نیز در یکی دو وزن نیم نگاهی به مدال آوری داریم البته قول نمی دهیم ولی به توانمندی بچه های خود ایمان داریم.
رودکی در خاتمه ابراز داشت:تمرینات تیم ملی جودو بعد از بازگشت از اردوی مجارستان از دوشنبه آغاز شده تا تیمی جوان و آینده دار راهی بازیهای کشورهای اسلامی کنیم و نهایت تلاش ما موفقیت در این رقابتها و کسب خود باروی در بین نفرات جوان تیممان است.


۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.