شهرام هروی:کاراته در بازیهای اسلامی و آسیایی خودش را ثابت کرده و در المپیک توکیو هم خودش را ثبات خواهد کرد

شهرام هروی:کاراته در بازیهای اسلامی و آسیایی خودش را ثابت کرده و در المپیک توکیو هم خودش را ثبات خواهد کرد
کاراته همواره در بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی خودش را برای کسب مدال جهت ارتقا رنکینگ ایران در رده بندی مدالها ثابت کرده و در بازیهای المپیک توکیو هم خودش را ثابت خواهد کرد.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:برای حضور قدرتمندانه در بازیهای کشورهای اسلامی برنامه خوبی تدارک دیده ایم در همین راستا پس از رقابتهای کشوری که 18 تا 20 اسفند برگزار می شود نفرات اول آن مستقیما راهی اردو می شوند و نفرات دوم و سوم کشوری و نفرات اول رنکینگ سوپر لیگ و همچنین 6 نفری که با نظر کادر فنی انتخاب خواهند شدو  9 نفر مدال آور جهانی اتریش به اردو می روند تا بصورت دوره ای بمصاف هم بروند.
وی ادامه داد:کاراته کاران ابتدا در تست آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کرده و سپس از چهارم اسفنده ماه اردویشان آغاز می شود تا هر چه زودتر ضمن شناخت نفرات نهایی،تیم قدرتمندی را راهی بازیهای کشورهای اسلامی کنیم.
سرمربی تیم ملی کاراته در خاتمه ابراز داشت:در ادوار گذشته بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی کاراته هموراه در مدال آوری خودش را ثابت کرده و به امید خدا در بازیهای المپیک پیش رو هم بار دیگر خودش را ثابت خواهد کرد و استارت این کار را از بازهای کشورهای اسلامی خواهیم زد.


۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.