سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان :در صورت موافقت فدراسیون در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از پایان اردوی فرنگی‌کاران آغاز می‌شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مجید خدایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان  ضمن بیان مطلب افزود: پس از پایان مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان که تا حدود زیادی به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافتیم، برنامه‌های بعدی خود را بزودی اعلام می‌کنیم.
دارنده‌ی مدال برنز جهان اظهار داشت: قرار است پس از جلسه چند روز آینده با رئیس فدراسیون کشتی که در آن برنامه‌های آینده خود را به همراه گزارش مرحله اول اردو به ایشان ارئه می‌دهیم، در مورد زمان شروع مرحله دوم اردو تصمیم‌گیری شود.
وی ادامه داد: برای اینکه از برنامه پیش‌بینی شده عقب نمانیم تلاش می‌کنیم مرحله جدید اردو را پس از پایان اردوی فرنگی‌کاران جوان  در محل خانه کشتی آغاز کنیم.
خدایی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد محدودی از کشتی‌گیران جوان در رقابت‌های لیگ حضور دارند بنابراین برگزاری این رقابت‌ها تداخلی با اردوهای تیم ملی ندارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ویژه ما پس از سال نو آغاز می‌شود و برای آن زمان حضور در چند تورنمنت بین‌المللی را در برنامه داریم و امیدوارم در صورت موافقت فدراسیون کشتی پیش از پایان سال نیز در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت کرده تا از میزان آمادگی نفرات موردنظر خود آگاهی پیدا کنیم.

۱۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.