آغاز رای گیری اینترنتی برای انتخاب بهترین وزنه بردار جهان/ رستمی در آستانه ‌افتخاری دیگر

آغاز رای گیری اینترنتی برای انتخاب بهترین وزنه بردار جهان/ رستمی در آستانه ‌افتخاری دیگر
طبق اعلام رسمی سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF)، بهترین وزنه‌برداران مرد و زن سال 2016 جهان با آرای مردم سراسر دنیا انتخاب خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با آغاز سال جدید میلادی، فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) در نظر دارد با نظر سنجی از مسئولین، ورزشکاران، مربیان، ژورنالیست ها و علاقمندان به این رشته ورزشی برترین وزنه برداران مرد و زن جهان را انتخاب و معرفی نماید.

برپایه این گزارش، صفحه انتخاب برترین وزنه بردار جهان در سال 2016 هم اکنون روی وب سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری به آدرس(http://www.iwf.net/best-lifters-2016/)  قرار گرفته که علاقمندان می توانند با مراجعه به این آدرس و یا کلیک بر روی بنری که در صفحه اول وبسایت فدراسیون بین المللی وزنه برداری (www.iwf.net) قرار گرفته در این رای گیری شرکت کنند.

علاقمندان به حضور در این نظر سنجی می بایست روی گزینه "دایره" سمت راست عکس کیانوش رستمی کلیک کرده، سپس با ثبت مشخصات خود از جمله اسم و فامیل، کشور و ایمیل در رای گیری شرکت کنند. 

ضمنا می بایست در قسمت گذر واژه یا رمز(Password) عددی را که در مستطیل بالای این بخش قرار گرفته وارد نمایید.

تمامی علاقه‌مندان تا روز 31 ژانویه 2017 (12 بهمن ماه) فرصت دارند در این نظر سنجی شرکت کرده و به کیانوش رستمی قهرمان با اخلاق کشورمان رای دهند.

کیانوش رستمی دارای دو مدال ارزشمند المپیک ( نقره 2012 لندن و طلای 2016 ریو) و همچنین عناوین متعدد و ارزشمند جهانی و آسیایی می باشد که قطعا آرای ایرانیان علاقمند، می تواند وی را به افتخاری دیگر برساند.

۲۵ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.