تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد فردا راهی «باکو» می‌شود

تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد فردا راهی «باکو» می‌شود
تیم‌ملی تکواندوی کشورمان، برای حضور در دو رویداد فینال گرندپری و جام جهانی، بامداد فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد «باکو» آذربایجان ترک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات فینال گرندپری در سال 2016 با حضور 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده درماه اکتبر در 4 وزن زنان و مردان طی روزهای 19 و 20 آذرماه و مسابقات جام جهانی نیز روزهای 22 و 23 آذرماه در «باکو» آذربایجان برگزار می‌شود.
تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها با 9 هوگوپوش بامداد فردا (سه شنبه) ساعت 2:30 از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی باکو آذربایجان می‌شود.
آرمین هادی‌پور (وزن اول)، بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی (وزن دوم)، مسعود حجی زواره (وزن سوم) و سجاد مردانی (وزن چهارم) 5 نماینده تیم ایران در مسابقات فینال گرندپری هستند. فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، ابوالفضل یعقوبی، مهدی جلالی، سیاوش فخرایی، سعید رجبی و مسعود حجی زواره تکواندوکاران تیم ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی خواهند بود.
رقابت‌های جام جهانی به صورت تیمی برگزار می‌شود و هر تیم می‌بایست حداقل 5 تکواندوکار داشته باشد یا 6 تکواندوکار که یک ورزشکار بعنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود (بعد از راند اول مسابقات می‌تواند جایگزین هریک از 5 ورزشکار شود) و نفرات از یک تا پنج به ترتیب از سبک‌ترین به سنگین‌ترین وزن شماره گذاری خواهند شد. در مجموع وزن 5 ورزشکار در گروه مردان می‌بایست 373 کیلوگرم یا کمتر باشد و وزن مجموع وزن 5 تکواندوکار زن نیز باید 318 کیلوگرم و یا کمتر باشد.
تیم‌های ایران (قهرمان جهان 2015)، کره‌جنوبی، روسیه، مکزیک، آمریکا، ساحل عاج، استرالیا و آذربایجان (سهمیه کشور میزبان) 8 تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به جام‌جهانی می‌باشند.
هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) می‌باشد.
مسابقات فینال گرندپری G8 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 80، 48 و 28.8 امتیاز تعلق می‌گیرد.
مسابقات جام‌جهانی نیز G2 است و به تکواندوکاران تیم‌های اول، دوم و سوم به ترتیب، 20، 12 و 7.20 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.