سیامند رحمان عضو تیم ملی معلولان اعلام کرد: طلاهای فوق سنگین وزنه‌برداری جهان را می‌خواهم

وزنه بردار فوق سنگین وزن معلولان ایران گفت چنانچه امکانات برای او فراهم باشد می تواند در تمامی رقابت ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده و برای کشور افتخارآفرینی کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،سیامند رحمان، وزنه بردار فوق سنگین کشورمان که در رقابت های آیواس نیوجرسی آمریکا به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود در حال حاضر بخت نخست وزنه برداری پارالمپیک کشور در رقابت های لندن برای کسب مدال طلا به حساب می آید. مسئولان ورزش معلولان، وی را گزینه مناسبی برای جایگزینی کاظم رجبی در رقابت های سنگین وزن می دانند.
رحمان اظهار داشت: پس از هفت ماه تمرین دراردوی وزنه برداری به ما گفتند قادر به شرکت در رقابت های آیواس هند نیستیم. البته مسئولان فدراسیون علت این امر را بروز بیماری آنفولانزای خوکی در هند عنوان کردند اما برای ما که مدت زمان زیادی را از خانه و خانواده دور بودیم، پذیرش این امر دشوار بود.
وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه امکانات برای او فراهم شود، اظهار داشت: من در اشنویه در آذربایجان غربی، امکانات کافی برای تمرین ندارم. اینجا حتی یک میز پرس هم در اختیار من نیست تا بتوانم تمرینات خود را دنبال کنم. ضمن اینکه فقط با حضور در اردو از نعمت مربی برخوردارم و مربی هم ندارم.
رحمان که در اردوی اخیر تیم وزنه برداری معلولان وزنه 295 کیلوگرمی را بالای سر برده، در پایان اظهار داشت: می خواهم در تمام رقابت ها نفر اول باشم و این توان را در خودم می بینم. دوست دارم در مسابقات بین المللی بویژه المپیک 2012 لندن بر سکوی قهرمانی قرار بگیرم و برای ایران افتخارآفرینی کنم.

۳ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.