مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا ؛بانک سرمایه با پیروزی آغاز کرد

مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا ؛بانک سرمایه با پیروزی آغاز کرد
تیم والیبال بانک سرمایه نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در نخستین مسابقه خود موفق به شکست نماینده قزاقستان شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از صبح امروز به میزبانی شهر نای پای تائو میانمار آغاز شد.
تیم والیبال بانک سرمایه که در گروه چهارم دور مقدماتی این رقابت ها قرار دارد، در نخستین مسابقه خود به مصاف نماینده قزاقستان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.
شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در ست دوم این مسابقه 25 بر 20 مغلوب این تیم شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز دیدار نخست خود را به دست آورند.
بانک سرمایه با ترکیب مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و فرهاد ظریف این مسابقه را آغاز کرد.
گزارش ست های این دیدار به قرار زیر است:
ست نخست (سرمایه 25 – قزاقستان 18)
با سوت داور بانک سرمایه شروع محکم داشت و با سه امتیاز پیش افتاد و تا امتیاز 6 اختلاف سه امتیاز پایدار ماند تا اینکه قزاق ها هم خودشان را بالا کشیدند و حتی در امتیاز 10-9 اختلاف را به یک رساندند که همان موقع مصطفی کارخانه وقت استراحت گرفت.  از آن به بعد دوباره اختلاف از دو امتیاز شروع شد تا اینکه  ست اول با اختلاف هشت امتیاز و نتیجه 25-18 به سود بانک سرمایه تمام شد.
ست دوم( سرمایه 20 – قزاقستان 25)
ست دوم هم ترکیب تیم بانک سرمایه تغییر نکرد. تیم کارخانه 3- یک جلو افتاد که قزاق ها خیلی زود خودشان را با امتیاز 3-3 به انها رساندند، اما برابری خیلی دوام نیاورد و سرمایه دو امتیاز پیش افتاد. در این ست قزاق ها به آب و آتش میزدند تا پا به پای بانک سرمایه پیش بروند اما تا امتیاز 8-6 اختلاف دو امتیاز بود. آبی پوشان قزاق با هر امتیازی که می گرفتند خوشحالی می کردند و بالاخره دوباره خودشان را در امتیاز 9-9 به بانک سرمایه رساندند و حتی 10-9 پیش افتادند و مصطفی کارخانه را وادار به گرفتن وقت استراحت کردند. شهرام محمودی پشت خط زن تیم بانک سرمایه امتیاز را برابر کرد اما با خوابیدن اسپک، قزاق ها  دوباره جلو زدند در امتیاز 11 که شهرام محمودی امتیاز برابر را گرفت. اما باز آنها دو دفاع ناقص ایرانی دو امتیاز متوالی را نصیب قزاقستان کرد. شاگردان کارخانه امتیاز 12 را گرفتند اما قزاق ها خودشان را به 16 رساندند و اختلاف 4 امتیازی سرمربی بانک سرمایه تایم دوم فنی را گرفت. بعداز آن قزاقستان دو امتیاز روی امتیازاتش گذاشت و 18-13 پیش افتاد و در نهایت 25 – 20 برنده شد.
ست سوم (سرمایه 25- قزاقستان 20)
کارخانه در ست سوم چاچیچ را به جای فرهاد قائمی به زمین فرستاد و دو امتیاز جلو افتاد. دو تیم خیلی زود 2-2 شدند. تا امتیاز 5-5 دو تیم پیش رفتند تا اینکه یک اشتباره بازیکن 5 قزاق ایران را پیش انداخت و دو امتیاز دیگر را هم بانکی ها گرفتند و 8-5 تایم اوت اول فنی را به نام خود زدند و بعد هم تا امتیاز12- 9 اختلافش را به چهار رساند و تایم اوت دوم فنی با نتیجه 16-13 به نفع سرمایه اعلام شد. در نهایت شاگردان کارخانه با نتیجه 25- 20 برنده شدند.
ست چهارم (سرمایه 25 – قزاقستان 22)
سرمربی تیم بانک سرمایه در ست چهارم لوکاس ژیگالدو پاسور لهستانی اش را به جای مهدی مهدوی به زمین فرستاد. دو تیم تا امیتاز 3-3 برابر بودند اما بعد قزاقستان با استفاده از فرصت با امتیاز 8-5 تایم اوت فنی اول را صاحب شدند. وقتی قزاقستان امتیاز 9 را گرفت کارخانه  چاچیچ را با قائمی عوض کرد. با اینکه قزاقستان پیش افتاد اما شاگردان کارخانه جبران کردند و 17- 15 جلو افتادند اما دو اشتباه دو تیم را برابر 17-17 کرد. با این حال ایرانی ها با دفاع  و اسپک خودشان را به امتیاز 23 رساندند و در نهایت 25-22 برنده شدند و سه امتیاز شیرین گرفتند.
تیم والیبال بانک سرمایه فردا (چهارشبنه) در دومین مسابقه خود از ساعت 16 به وقت میانمار به مصاف نماینده مالزی می رود.

۳ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.