سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بازگشت رضا یزدانی به جدول بازنده ها برای کسب برنز

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بازگشت رضا یزدانی به جدول بازنده ها برای کسب برنز
با توجه به صعود ختاک گازیموف آذربایجانی به دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک، رضا یزدانی این شانس را پیدا کرد تا در مرحله شانس مجدد و برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، رضا یزدانی آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران در مرحله یک‌هشتم المپیک 2016 مقابل ختاک گازیموف آذربایجانی با ناداوری شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

در ادامه این رقابت‌ها گازیموف موفق شد با پیروزی مقابل نمایندگان ازبکستان و اوکراین راهی دیدار نهایی شود تا به این ترتیب رضا یزدانی نیز به مرحله شانس مجدد راه یابد و برای رسیدن به مدال برنز المپیک تلاش کند.

وی ابتدا در این گروه باید با رادوسلاو باران از لهستان کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر باید به مصاف ماگومد ابراگیم ازبکستانی برود و در صورت شکست این کشتی گیر راهی دیدار رده بندی می شود تا با والری آندریتسف اوکراینی برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

نامه اعتراض رسول خادم به رئیس اتحادیه جهانی کشتی

همچنین رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران پس از اینکه حق رضا یزدانی آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران به صورت کاملا آشکار در کشتی مقابل ختاک گازیموف آذربایجانی خورده شد، در نامه‌ای رسمی به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار رسیدگی و برخورد جدی با اعمال نفوذ برخی کشورها در داوری کشتی‌های المپیک شد.

همچنین برخی کشورهای دیگر نیز نظیر پرتوریکو که حقشان در کشتی آزاد المپیک نادیده گرفته شده اعتراض شدید خود را به داوری ها اعلام کردند.


۳۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.