سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهنام محمودی: اگر ولاسکو هم بود همین نتایج را می گرفتیم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهنام محمودی: اگر ولاسکو هم بود همین نتایج را می گرفتیم
پیشکسوت والیبال ایران گفت: لوزانو عملکرد بدی نداشت و باید بپذیریم تمام داشته‌های ما در والیبال در ریو حضور داشتند. اگر ولاسکو هم بود همین نتایج را می‌گرفتیم و اتفاق خاص دیگری رخ نمی‌داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، بهنام محمودی درباره شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: بازیکنان  ایران دو ست اول را خوب بازی کرد و هر چه در چنته داشتند رو کردند اما باید بپذیریم ایتالیا از ما قوی‌تر بود و همین که برای اولین بار جزو هشت تیم برتر المپیک بودیم یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود.
وی افزود: فاصله تیم‌هایی که به المپیک می ‌آیند خیلی کم است و این فاصله هم به دلیل تدارکات بهتر، لیگ منظم‌تر و بازیکنان باکیفیت‌تر است. امیدوارم در المپیک 2020 بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به ریو داشته باشیم.
پیشکسوت والیبال ایران با اشاره به این مطلب که عملکرد لوزانو بد نبود، تصریح کرد: لوزانو عملکرد بدی نداشت و باید بپذیریم تمام داشته‌های ما در والیبال در ریو حضور داشتند. اگر ولاسکو هم بود همین نتایج را می‌گرفتیم و اتفاق خاص دیگری رخ نمی‌داد.
محمودی در پایان صحبت‌های خود درباره 4 تیم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال المپیک ریو خاطرنشان کرد: به نظر من ایتالیا شانس اول قهرمانی است و پس از این تیم برزیل می‌تواند قهرمان شود.
۲۸ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.