سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سکینه خدابنده‌ لو: وقتی حجابم مورد توجه قرار گرفت غافلگیر شدم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سکینه خدابنده‌ لو: وقتی حجابم مورد توجه قرار گرفت غافلگیر شدم
مربی تیم تپانچه ایران از این که حجاب او در مسابقات المپیک مورد توجه قرار گرفته غافلگیر شده و می‌گوید: در بازی‌های المپیک قصد داشتیم نشان دهیم که به رغم شرایط بد منطقه خاورمیانه و تبلیغات منفی که علیه مسلمانان می شود، بانوان محجبه ایرانی توانمند هستند و شرایط آن گونه که نشان داده می‌شود، نیست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، سکینه خدابنده‌لو، مربی تیم تپانچه ایران اظهار داشت: زمانی که با گلنوش سبقت‌الهی شاگردم عکس سلفی می گرفتیم مورد توجه عکاسان قرار گرفتیم و عکس برتر المپیک شد. در مراسم رژه نیز خانم نعمتی مطرح بود چون با شرایط خاصی سهمیه بازی های المپیک را به دست آورده بود و مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفت. با این حال متوجه شدم حجاب من بازتاب زیادی داشته است.
وی درخصوص نتیجه شاگرد خود در تپانچه بادی 10 متر گفت: به نظر من سبقت الهی عملکرد خوبی داشت و موفق شد امتیاز خود را هفت نمره ارتقاء دهد. وی در میان رقبای خود تجربه کمتری داشت با این حال عملکرد رضایت بخشی داشت و موفق شد بالاتر از نفرات اول و دوم جهان قرار گیرد.
مربی تیم ملی تپانچه ایران خاطرنشان کرد: المپیک میدان بزرگی است و بهترین ها و باتجربه های جهان در آن شرکت می کنند فشار زیادی داشتند گلنوش هم برای کسب مدال رفته بود که هر چند نتوانست اما عملکرد او رضایت بخش بود.
۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.